Handelsbetingelser
ZoeCare
Birkevej 39
8700 Horsens
Tlf: +4552761195
CVR: 44813696
Betaling
ZoeCare modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online, Paypal, ApplePay.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Reservation af beløb
Autorisering på debitkort
Autorisering på kreditkort
Pengene vil først hæves fra din konto og fremgå af dit overblik når webshoppen behandler og hæver betalingen for din ordre
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms. Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning: Denmark – Kroner (DKK), Euro (EUR)
ZoeCare benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
ZoeCare’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.
Levering
Leveringstiden for din ordre er 2-7 hverdage.
ZoeCare afsender varer med følgende: Afhentning, GLS – Erhverv, GLS – Privat, GLS – Pakkeshop, PostNord – Privat, PostNord – Erhverv, DAO – Direkte, DAO – Pakkeshop
Fragten bliver beregnet ud fra vægt.
Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt “uden omdeling” eller “med omdeling”.
Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.
Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.
Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail info@zoecare.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.
Varens stand ved returnering
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til ZoeCare at vurdere varens stand.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov.
Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til ZoeCare i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
ZoeCare dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Ved returnering kontaktes virksomheden:
ZoeCare
Birkevej 39
Tlf: +4552761195
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.